۱۴۰۳ مرداد ۲۴, چهارشنبه

هشدار مهم علیرضا صدر ثقة الاسلامی درباره جنایتکاران ک19پ17

 https://alireza-sadr-seghatoleslami.blogspot.com/2024/08/warning-about-what-do-these-felons-in-my-building-and-in-the-word.html

1_ اینجانب در فاصله سالهای 1376 تا 1380 در دانشگاه دولتی کاشان مقاله ها و مجله هایی در نقد حکومت اسلامی و در نقد اسلام چاپ کرده وتوزیع کرده بودم. بعد از دانشگاه بی آنکه توسط اداره ای از حکومت ایران اخطار گرفته باشم در خانه ام دوربین مخفی و استراق سمع و اسپیکر مخفی احتمالا توسط عوامل خودسر کارگذاشته شده است و به رهبری اعضای انجمن اسلامی دانشکده هنر که مدعی بودند افسر امنیتی واجا در دانشگاه هستند.

2_چون من تبلیغ حقوق بشر و لیبرالیسم و اومانیسم در دانشگاه کاشان میکردم و نقاد اسلام بودم برای دهن کجی به من ساختمان ما را سیف هاز یعنی محل شکنجه و جلادی کرده اند. در ساختمان محل سکونت ما در 9 واحد از 16 واحد که هیج اختیارش با ما نیست افراد بسیار خشن و خطرناک ساکن هستند که از همان 1388 اشبانه روزی در آپارتمانهایشان اسیر گیری و شکنجه و بازجویی داشته و دارند. همچنین شبانه روزی کثیف ترین لاتها و اوباش تهران را دعوت و دایم مشغول برنامه ریزی مردم آزاری و ذکر خاطرات جنایی خود هستند. همسران و مادر ودخترشان از همان سال 1388 و حتی قبل از آن به دروغ اداعای رابطه دوستی یا سکسی با من داشته و دارندد.

نکته: کار تیم جنگ روانی و جنگ فرهنگهای وزارت اطلاعات که زیر نظر بقایای سعید امامی هست این است که نویسندگان و فعالان فرهنگی گمنام را شناسایی می کنند. در خانه و محل کارشان دوربین مخفی و استراق سمع و اسپیکر مخفی میگذارند یا در گوش و حلق و بدن آنان ایمپلنتهای شنوایی گفتاری وایرلس و کامپیوتری میگذارند. سپس پنل مشاهده و شنیدن استراق سمعی و بصری و اسپیکر مخفی ها را به لاتهای آن محله می سپارند. (اینها همین کار را با سارینا اسماعیل خانی و نیکا شاکرمی و هزاران نویسنده وبلاگ و فعال فرهنکی ورزشی کرده اند)

3_ یکی از تخصص های همگی این اوباش مزاحمت برای زنان تنها و برای شرکای زندگی و شرکای عشقی و سکسی سایر ساکنان ساختمان یا محله یا اقصا نقاط تهران و کشور است.

4_ خطوط تلفن موبایل ما وقتی به 110 و 113 و 114 و 197 زنگ می زنیم خیلی اوقات همین لاتها و اوباش ساختمان ما پاسخ میگویند نه مرکز ضابطین قضائی و امنیت مذکور

5_ این افراد ولاتها ی کثیف مدعوشان خود را دوست و همکار و رئیس و مرئوس و وکیل و فامیل ما اعلام میکنند.

6_ اسم خواهر های من که لادن و ژاله است را روی زنها و دختران خود گذاشته و آنان با این اسامی انواع خلاف انجام میدهند. وقتی تلفنی به پلیس شکاست میکنیم پلیس رفع مزاحمت نمیکند بلکه به محل می آید و با لاتهای مذکور خوش و بش میکند سپس چند دختر که در ساختمانی دیگر اسیرند را می آورند با کتک می برند و تمام تقصیر های خواهر ومادر لاتهای متجاهر مذکور را به گردن اسرای مذکور میاندازند. (بخصوص بعد از قیام مردمی زن زندگی آزادی) .

نکته: لاتهای محله تعریف جدیدی از زن زندگی آزادی ارائه داده اند که برخی جاها بکار می برند آنها می گویند زن زندگی آژادی یعنی حمایت از حوزه علمیه مبارزه با بی حجابی و تشکیل تیم ترور زنان بازیگر پورن و قتل طرفداران لیبرالیسم! ( اینها برعکس آن چه قیام مردمی زن زندگی آزادی بود.برای همین هم به امام زمان و هم به جان بچه خودشان قسم میخورند که طرفدار زن زندگی آزادی هستند)

7_ همه لاتهای مذکور از اسم و فامیل کامل یا خلاصه شده من استفاده و انواع مزاحمت برای مردم ایجاد و انواع کلاهبرداری میکنند.

 8_ باندهای مذکور از سال 1401 به نحو بسیار آشکار و گسترده اقدام به انواع جنایت در برج افق اکباتان و اطراف آن و در ساختمان ما کرده اند و هنوز ادامه دارد که شرح آن در چندین کانال و وبلاگ آمده است. بسیار خطرناک. یک موردش این است که اینها دامگذاری و  دعوت کرده و زنان و مردان بیگناه را مقتول می کنند و مدارک شناسای قربانیان را به افغانی ها و پاکستانی ها و خانه محل سکونت را تصرف و خودرو را یا ول میکنند یا با خود می برند.

9_ از سال 1401 می خواهم با سازمانهای حقوق بشری و فعالان حقوقی سیاسی کشور این مسائل را بررسی جز به جز جهت مبارزه کنیم و شکایت از پلیس و واجا کنیم دریغ از یک کلمه پاسخ. اینها نه واتساپ و نه تلگرام و نه اینستاگرام و نه ایمیل را هیچ کدام را پاسخ نمیدهند. این مسائل نیاز به بررسی و کنکاش دارد ولی کادر حوق بشری ها گویا فرمالیته و بی خیال و بی حوصله عمل میکنند.


اسامی کلیه جنایتکاران دخیل و خطرناک (کل خانواده شان جنایتکار هستند):

ساریخانلو و قدیری و سلامی و حاجی زاده و محسن و مجید خلیفه بنی روانی و خلیفه و افتخاری و نگهداری و مجید داودی و پارسا داوودی و حمید اخوان و حمید بدری اغول بیک و زبرجدی و زبرجدی شهریار و فرشادی و رستمعلی رستمی و هداوند خانی و  ذوالفقاری و تاج الدین و سیروس عزیزالهی و شهبازی و محمد باقر سلکی و محمد مهدی نیکونژاد شیرازی و مختاری کرچگانی و محمدصادق اسدی رازی و امیر وارسته حیدری و حمید کارگر پیر و مهدی هاشم آبادی سبزواری و محتشم مختار زاده و غفاری پور و تورج رام و برادران ابوالقاسمی کنی و برادران الله قلی یا الا قلی و آذرباد شیعه و صدها نفر دیگر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر