۱۴۰۳ مرداد ۲۴, چهارشنبه

اطلاعیه درباره فاجعه دخیل کردن لاتها و اوباش برای جاسوسی و امر ونهی کردن به فعالان فرهنگی کشور

 
شهدای زن زندگی آزادی، دختران نویسنده اینترنت یا تولید کننده محتوای اینستاگرام بودند که این چهار باند دستور داده بودند لاتهای کثیف، مسئول جاسوسی و تذکر دادن به آنها باشند.

یکی از کارهای باند دانشجویان جنگ روانی کاشان این بوده و هست که از همان زمان دانشجویی فرضا از همان سال ۱۳۷۶ بصورت برنامه ریزی شده و سازمان داده شده لاتهای بی تربیت ضد زن و ضد فمینیست و ضد سکولار را وارد عرصه زورگویی و فضولی در کار و زندگی دگراندیشان و نویسندگان و هنرمندان و ورزشکاران و اینترنتی ها و زنان کرده اند.

بطوریکه در حریمهای خصوصی و کاری، دوربین های مخفی و استراق سمع و اسپیکر مخفی نصب کرده اند و تماشا و شنیدن محتوای زنده و ضبط شده است را علاوه بر خودشان به لاتهای محله شخص قربانی و تارگت داده اند.

من خود نویسنده هستم این دانشجویان سابق کاشان در ساختمانی که زمینش مال ما بوده و مشارکت کرده ایم لاتها و شرخرهای بسیار خطرناک سکونت داده اند و از همان سال ۱۳۸۸ این ها جنایات زیر را انجام می دهند:

1_ اقدام به دامگذاری و آدمربایی و شکنجه و بازجویی زنان و مردان و کودکان کرده و می کنند.
2_ این شرخرها و لاتها در پروژه های جنایتکارانه خود از نام من و سایر بی گناهان استفاده می کنند یعنی فرضا یک دختر بلاگر را اذیت می کنند و تجاوز یا اذیت می کنند و بازجو نام خودش را صدر ثقة الاسلامی اعلام می کند.

 3_در جریان انقلاب زن زندگی آزادی همگی بخصوص بدری اغول بیک پروژه آزار و اذیت خانواده و فامیلهای ترانه علی دوستی را اخذ و چند هفته مشغول اینکار بودند.

4_ این لاتها برای مردم آزاری و جنایت خود از رمز (به خواهر های اقای صدر ثقة الاسلامی توهین کرده بود و خون جلوی چشمان گرفت طرف را دچار عقوبت کردیم) استفاده می کنند. ما هرچه تلفن به پلیس می زنیم که دارند بی گناهان را کتک می زنند و ادعا می کنند برای دفاع از صدر ثقة الاسلامی می کنند پلیس جلوگیری از کارشان نمی کند.

 5_ این لاتها که اسرای اعتراضات مردمی را تحت عنوان حمایت از صدر ثقة الاسلامی مقتول و مضروب و اسیر کرده اند بیست سال است خودشان یا فرمانده هایشان زشت ترین فحش ها و دروغ ها را درباره من و خواهر هایم در محله و ساختمان فریاد می زنند حالا مدعی شده اند مقتول و مضروب می کنند تا کسی جرات فحش دادن به صدر ثقة الاسلامی نکند و خود جانیان در مواقع و ساعاتی به صدر ثقة الاسلامی فحش می دهند.

 6_ همگی از تاکتیک های تخریبی مختلف جنگ روانی استفاده می کنند مثلا تمام شکنجه گرها و لاتها اسم ما را روی خودشان گذاشته یا عکس ما را به قربانیان نشان میدهند و خودشان را دوست و حامی ما معرفی می کنند و ما را آمر شکنجه معرفی میکنند.


7_متخصص سیاهکاری هستند مثلا فرض کنید داور فوتبال از فحاشان شکایت کند سپس هر جا داور می رود همانها که در استادیوم فحش به داور می دهند احاطه اش کنند و شعار دهند روح منی و عشق منی و در خیابانها شیشه های ماشینها را بشکنند و جار و جنجال کنند بگویند در حمایت از این داور که الان از کنار ماشین شما رد شد شیشه ماشین شما را شکستیم و ما بادیگارد داور هستیم.


8_ ساکنین ک۱۹پ۱۷ لاتهای متعدد مختلف دعوت و با دوربین خانه ما را دیده و انواع حرفهای رکیک جنسی میزنند مزاحم دوست دختر و شریکهای عشقی و جنسی مبشوند.


9_از ۱۴۰۱ از طریق ایمیل و اینستاگرام دلرم اطلاع رسانی و درخواست راهنمایی از سازمانهای حقوق بشری می کنم دریغ از یک کلمه راهنمایی.


10- دختران بلاگر شهید شده در ۱۴۰۱ مثل ما در خانه شان دوربین و اسپیکر و استراق سمع کارگذاشته شده بوده و چون آزادی خواه و بلاگر بودند باند دانشجویان کاشان لاتها را جهت آزار آنها استخدام کرده بوده شهدایی نظیر سارینا اسماعیل خانی و نیکا شاکرمی.

آمران و بسیج کننده های لاتها جهت انواع آزار خانواده های زیر هستند:
قدیری و سلامی و حاجی زاده و خلیفه و خلیفه بنی روانی و بدری اغول بیک و حمید اخوان و مجید داودی و پارسا داوودی و افتخاری و نگهداری و زبرجدی و زبرجدی شهریار و رستمی و فرشادی و ساریخانلو و سیروس عزیزالهی و ذوالفقاری و شهبازی و محمد باقر سلکی و محمد مهدی نیکونژاد و محمدصادق اسدی رازی و حمید کارگر پیر و امیر وارسته حیدری و مختاری کرچگانی و هاشم آبادی سبزواری و محتشم مختارزاده و تورج رام و برادران ابوالقاسمی کنی و برادران الله قلی یا الا قلی


https://14819-tehran-iran.blogspot.com

https://mafia-of-iran.blogspot.com

https://spy-dust.blogspot.com

https://kashan-un.blogspot.com 


همه این کانال درباره یک موضوع است
@kashan_un

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر