۱۴۰۳ شهریور ۲۸, چهارشنبه

هشدار علیرضا صدرثقةالاسلامی به مردم ایران (جان خودتان در خطر است)

ای مردم تا اینها قدرت نگرفته اند مسلسل بردارید و کل کوچه 19 ابراهیمی جنوبی را مقتول کنید.

خیابانهای ابراهیمی جنوبی و علی حسینی بخصوص کوچه های نوزدهم و هجدهم و پانزدهم اراذل و اوباش مافیا و خانه های امن وزارت اطلاعات و سپاه قدس و افغانی ها است (خانه امن اصطلاح مافیایی و جاسوسی است خانه ای است که در ظاهر زن و شوهر و کودک در آن هستند ولی شکنجه گاه و بازجویی و جلادخانه است.

نکات مهم:

1_ ساختمان 16واحدی نما گلبهی خالدار واقع در روبروی برج افق اکباتان و پژوهشکده سوانح طبیعی از سال 1388 که برای مشارکت توسط محمود غفاری پور به عنوان سازنده ساختش تمام شد در واحدهای 4 و 8و 9 و 10 و 12 و 13 و14 و از سال 1395 در واحد 15 جنایات و بازجویی و اسیرگیری و شکنجه هست.

2_اوباش بلوار فردوس بخصوص برادران ابوالقاسمی کنی ساکن ک19پ3 و شوهرخواهرشان همسایه شان است ساکن ک19پ5 و تورج رام ساکن قدیم ک19پ23 و برادران الله قلی ساکن ک18پ11 در جنایاتشان همدست ک19پ17 هستند.

3_دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه کاشان دهه1370 و دوستانشان همدست یا آمرین ک19پ17  هستند و همیشه از سال 1382 مهمان اهالی لات و اوباش محله و از سال 1388 مهمان ک19پ17 هستند. این دانشجویان از زمان دانشگاه اعلام کرده بودند افسر وزارت اطلاعات و سپاه در لباس دانشجو برای کنترل اوضاع هستند و بعد مشخص شد برای جنگ روانی و جنگ بر ضد فرهنگهای مغایر اسلام و همچنین برای مافیای فساد اقتصادی و پولشویی کار میکنند.

4_ساکنان ک19پ17 باهمدستی هم آپارتمانها یا اتاقهای آپارتمانهای خود را اجاره سپس مستاجر را مقتول میکنند و اموالش را به قول خودشان غنیمت میگیرند.

5_ از مهر 1401 تا اردیبهشت 1402 در برج افق اکباتان و در مقابل برج در پلاکهای 3 و 5 و 9 و 11 و 15 و 23 زنان و مستاجران دعوت به شعار زن زندگی آژادی و مرگ بر دیکتاتور میشدند و بعد از شعار اسیر و شکنجه و مقتول ( به پلیس مرکز و اطلاعات و سپاه خبرداده شده بود ولی تا 8 ماه با همکاری سپاه و پلیس و واجا دامگذاری بود) این نسل کشی باید پیگیری شود.

6_ شماره تلفن های 110 و 113 و 114 و 116 و 197 موبایلها و تلفن ثابت بجای مرکز در پلاکهای 23 و 15 و 17 پاسخ داده میشود. افسارن پلیس و سپاه و جا با لباس شخصی مهمان اینها هستند.

7_ همسایه ها بدون هماهنگی با مدیر ساختمان واحدهای خود را بصورت کوتاه یا بلند در اختیار اوباش و همدستان خود و گاه در اختیار تارگت هاو قربانیان خود قرار میدهند.

8_ بخوص قدیری و داوودی و بدری اغول بیک و رستمی و حاجی زاده رفتار شان خشونت گرایانه است وعین مافیایی ها ولاتهای خطرناک دایم ما را تهدید میکنند.

9_ دوربین گذاشتند خانه مارا نشان میدهند مجرمین ازواحد خود داد میزنند آقای اسلامی این را بنوییس و آن را بنویس و به اسرا و مدعوینشان می گویند من کارمندشان هستم.

10_ حضوری و با ایمیل و تلگرام خبررسانی میکنم بازرس ها میروند طبقه اول و سوم و چهارم و پنجم که اوباش هستند و اوباش خودشان را صدرثقةالاسلامی معرفی و جای من شهادت و گزارش را مخدوش میکنند.

11_ خود را عامل چین و روسیه و آمریکا معرفی میکنند و من سفارت چین رفتم خبر بدهم پلیس دیپلماتیک اجازه نداد و چین هم نخواست صحبت های من را بشنود.

12_صدای من وتو تی وی و وی او ای و بی بی سی را تقلید خانواده ها را از فیسبوک و اینستاگرام و تلگرام شناسایی با دستگاه جعل صدا و تصویر به نقاطی دعوت و اسیر و مقتول میکنند ومدارک و ثروتشان را غنیمت میگیرند و لاتها و اوبش را سازنماندهی میکنند.

13_سازمانهای حقوق بشر و فعالان حقوق بشر و فعالان زنان نظیر شادی صدر سه سال است گزارش داده شده یک راهنمایی نکرده اند و وکیل جهت شکایت علیه این اوباش و شکایت علیه وزارت جاسوسی و شکایت علیه پلیس و سپاه ارائه ندادند.

14_وکلای مرد ایران همگی پاچه خار و نوکر لاتها و اوباش و پول هنگفت میگیرند. مثلا اگر یک تروریست سپاه پاسداران یک خانواده را مقتول کند 2 میلیارد تومان پول وکیل میدهد ولی آن خانواده پول ندارد زندان میرود.

نسل وکلای ترسو رشوه بگیر باید منقرض شود. اینها مرد نیستند.

15_ فامیلهای من حسام خارابی و شهرام خارابی و محمد اردوانی تحت تاثیر و مرعوب این سه باند هستند و به ادعای این سه باند در حال فروش املاک مصادره ای هستند.

16_وبلاگها و کاال های زیر را مطالعه فرمایید که کاربرد و تفسیر و توضیح این جنایات است

https://14819-tehran-iran.blogspot.com

https://mafia-of-iran.blogspot.com

https://spy-dust.blogspot.com

https://t.me/s/kashan_un

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر