۱۴۰۱ آبان ۱۰, سه‌شنبه

اطلاعیه مهم درباره سواستفاده از نام و درگیری های مغرضانه با مردم

عده ای با مزاحمت و جنایت علیه مردم با سواستفاده از نام خانوادگی صدرثقةالاسلامی و عوض و بدل کاری در اسم و آدرس قصد بدنام کردن و منفور کردن صدر ثقة الاسلامی را داشته اند.

نکته اول 

اینجانبان خانواده صدر ثقة الاسلامی ساکن در خیابان ابراهیمی جنوبی اعلام می کنیم هیچ یک از ساکنان محله یا ساختمان سکونت ،  وکیل یا محافظ یا مزدور، یا سرایدار یا رئیس یا مرئوس ما نیستند، ولی گفته شده برخی به دروغ و سوء نیت خود را چنین معرفی کرده اند .

اینجانبان اعلام میکنیم به هیچ کس حقیقی و حقوقی اختیار نداده ایم تا به بهانه های مختلف از جمله فحاشی، با مردم مشاجره و بازخواست یا برخورد فیزیکی کند یا کسی را سوار ماشین به جایی ببرد.

همچنین باید اعلام کنیم عده ای از اهالی محله با ما خصومت شخصی و قدیمی و جدید دارند ولی در نزد برخی خود را به دروغ دوست و در نزد برخی خود را دشمن اعلام میکنند.

نکته دوم

گفته اند (صحت و سقم آن معلوم نیست) مدت چند سال است که سال آغاز نامشخص است ، عده ای با لباس شخصی یا لباس فرم در تهران یا سایر نقاط ایران شاید با همکاری عوامل خودسر در پلیس یا سایر نهادهای امنیتی و مسلح ، مردان یا زنان ، دختران یا پسرانی را در خیابان به بهانه های مختلف آزار داده اند یا لفظی با فریاد یا مضروب کرده اند یا به مغازه حمله کرده اند. وبه دروغ خود را مامور خانواده صدر ثقه الاسلامی اعلام کرده اند.

همچنین گفته اند (از صحت و سقم آن اطلاع نداریم) مواردی بوده که به مغازه یا پارتی یا عروسی به دلیل موارد منکراتی یا سایر جرایم حمله شده است.در تمام موارد فوق افراد عکس و آدرس و نام صدر ثقه الاسلامی را نشان داده اند و گفته اند از ناهیان منکر و صاحب قدرت و نفوذ است و وی دستور حمله و برخورد با شما را داده است. اینجانبان هرگز تحت هیچ عنوانی از کسی شکایت در امور منکراتی یا سایر موارد نداشته ایم و در امور خصوصی مردم دخالت نمی کنیم و هرگز ناهی منکر یا فرمانده نیرویی شخصی یا مسلح یا امنیتی یا حتی کادر چنین ارگانهایی نبوده ایم.

اخیرا در تابستان و پاییز (امروز که اطلاعیه داده میشود 10 آبان 1401 است) افرادی با لباس شخصی یا فرم در نقاط مختلف از جمله بلوار فردوس به دختران و زنان حمله کرده و به تجمعاتی حمله کرده و یا سر آنان فریاد زده یا تهدید کرده یا توهین کرده یا تعرض کرده یا آنان را مضروب کرده و ادعا کرده اند از طرف صدر ثقه الاسلامی به مردم حمله کرده اند وبه درخواست آنان حمله کرده اند!

همچنین در مواردی به کودک یا زنی یا مردان یا زنانی تهاجم برده و مشاجره و ضرب و جرح و تعرض کرده اند و گفته اند به دلیل فحاشی و توهین به اعضای فامیل صدر ثقة الاسلامی بوده است. که ما درخواست یا اجازه چنین کاری نداده بودیم.

از صحت و سقم موارد فوق اطلاع نداریم و برایمان روایت شده است.

نکته مهم: خانواده صدر ثقة الاسلامی به هیچ شخص حقیقی و حقوقی اجازه نداده است که تحت عنوان دفاع از خانواده یا به علت فحاشی به ما و توهین به ما یا به هر دلیلی با مردم مشاجره یا برخورد فیزیکی کند. هر چه بوده و هست خودسرانه و به اهداف نامشخص و تبهکارانه بوده است.

نکته سوم

این افراد جهت مزاحمت برای مردم و فعالیت های غیرقانونی و آبروبری خودشان را  صدر ثقة الاسلامی یا اسامی (Ali-Sadr) یا (Ali-Seghat) و (اسلامی) معرفی می کنند.

برخی اهالی محله با هماهنگی هم پلاکهای مختلفی را به دروغ محل سکونت (صدر ثقه الاسلامی) یا (Ali-Sadr) یا (Ali-Seghat) یا (علی ثقة) یا (اسلامی) اعلام میکنند که نشان میدهد همکاری با این عوامل دارند.

همچنین برخی اهالی در محله و در ساختمانها نام و آدرس  وشماره واحد خود را دروغی و عوضی اعلام می کنند. مثلا پلاک A باید نام فامیلی خود را X بگوید ولی Y می گوید گاه یکی از سو استفاده دیگری خبر ندارد گاه هماهنگ هستند.


نکته چهارم

اینجانب در تعاملات رسمی و غیر رسمی هیچ وقت اسم اشخاص دیگر را روی خود نمی گذارم.


نکته آخر

چنانچه هر نوع  برخورد و سوء قصد به بهانه اینجانبان را مشاهده کردید با ایمیل زیر تماس بگیرید.

آدرس تماس :

Alireza.sse.iran@gmail.com

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر