۱۴۰۲ آبان ۲۱, یکشنبه

علیرضا صدرثقةالاسلامی هرگز کارمند دولتی نبوده است و اطلاعاتی درباره کارمندی و کلمات واریز حقوق

هرگز کارمند دولتی نبوده ام

اینجانب علیرضا صدر ثقةالاسلامی هرگز کارمند دولت یا حکومت نبوده ام و نیستم و همچنین هرگز عضو رسمی هیچ حزب و سازمان یا  موسسه مردم نهاد یا NGO یا حکومتی یا جهانی و بین المللی نبوده ام و هرگز چنین ادعایی نکرده ام.

بخصوص در 17 سال گذشته هرگز در خارج خانه کار نکرده ام.

توضیح درباره واریز شارژ توسط یکی از ساکنان ساختمان پ17 روبروی برج افق اکباتان:

همچنین یکی از ساکنان ساختمان وقتی مبلغ شارژ ماهانه خود را که به حساب بانکی من میریزد در توضیحات واریز بانک کلمات (پرداخت یا دریافت یا واریز حقوق) نوشته شده که گویا در واریز ها باید گزینه ای را انتخاب می کرده و ایشان یا کارمند بانک گزینه واریز حقوق را انتخاب کرده که به معنی این نیست که ایشان مدعی شده کارمند من است یا من کارمند او هستم یا اینکه من ادعای مشابه کرده باشم.

20231112

14020821

روی تصویر کلیک و دانلود کنید و بزرگ کنید و بخوانید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر